De beste ondersteuning voor de zorg
Onze collega’s die de zorg verlenen zijn natuurlijk onmisbaar, maar zonder onze ondersteunende diensten wordt de beste zorg leveren een stuk lastiger. Van zorgadministratie, ICT, facilitair, cliëntenservice tot communicatie, personeelszaken en roosterbeheer. Iedere dag zetten verschillende afdelingen zich in om onze bedrijfsvoering zo feilloos mogelijk te laten verlopen.
Een warm welkom bij ZINN
Servicepunt, Cliëntenservice en Zorgadministratie
Het Servicepunt, de instroomcoördinatoren en zorgadministratie werken nauw met elkaar samen om iedereen een warm welkom te geven. Het Servicepunt staat klaar voor alle vragen rondom het aanvragen van indicaties, thuiszorg of wonen bij ZINN. De instroomcoördinatoren begeleiden het hele proces van wachtlijst naar wonen, terwijl de zorgadministratie zorgt dat geldstromen goed geregeld zijn én praktische zaken zoals tv en internet worden aangesloten.
Samen creëren we de fijnste werkplek
HR en Werving & Selectie
Wanneer jij lekker je werk kunt doen, komt dat ten goede van onze zorg- en dienstverlening. Het team Human Resource Management bestaat uit een Servicedesk, personeelsadviseurs en collega’s van Werving & Selectie. Bij de Servicedesk kun je terecht met al jouw vragen over het werken bij ZINN, terwijl de personeelsadviseurs leidinggevenden adviseren over uiteenlopende personele zaken. De collega’s van Werving & Selectie zijn continu op zoek naar nieuwe collega’s – misschien wel naar jou!
Een schone, fijne woon- én werkplek
Facilitair
Team Facilitair is een onmisbare schakel binnen ZINN. Het werk is niet altijd zichtbaar, maar als het niet zou gebeuren valt pas op wat het team allemaal doet. De was, afvalverwerking, schoonmaak van onze gebouwen en kantoren.
Feilloze communicatie
ICT, Communicatie, Roosterbeheer
Als laatste maar zeker niet als minst belangrijk hebben we ICT, de afdeling communicatie en roosterbeheer. ICT zorgt ervoor dat alle systemen en applicaties binnen ZINN goed werken. De afdeling communicatie verzorgt alle interne en externe communicatie binnen ZINN. Denk bijvoorbeeld aan alle informatie op deze website, het intranet voor medewerkers en het maandelijkse MagaZINN. Roosterbeheer zorgt ervoor dat we weten wie, waar en wanneer werkt ook regelen zij bij uitval of ziekte vervanging.